reklama

Najlepšie sushi je španielske?

Pred pár dňami som sa vrátila z výletu na Mallorce s veľmi príjemným novým zážitkom. Vlastne som sa tam chcela ísť trochu zohriať po dlhotrvajúcej zime. To som sa ale trochu prerátala, bolo tam totiž chladnejšie ako v Bratislave. Keďže počasie nám neprialo, vymysleli sme si s mojími priateľmi náhradný program.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V centre Palma de Mallorca sme navštívili Mercat De L'Olivar , čiže Olivový trh. Okrem neskutočne lákavých delikates, čerstvého ovocia, zeleniny, mäsa a iných dobrôt je tam aj jedna obrovská hala s čerstvými rybami a morskými potvorami, pekne naaranžovanými na ľade. Komu nevadí vôňa čerstvo ulovenej rybaciny, ten si tam príde na svoje. Labužníkovi ako som ja, slinky tiekli už len pri pohľade na tie úžasné vecičky!

Okrem hlučného zjednávania cien celú atmosféru dopĺňajú malé stánky s čerstvo pripravenými tapas. Typicky španielske malé porcie jedál a jednohubiek z rýb, kreviet, chobotníc, mušlí, ustríc, krabov, homárov, langúst a k tomu pohár dobrého španielskeho vína. Všetko za prijateľné ceny.
Na moje veľké prekvapenie som na jednom rohu objavila sushi bar "na stojáka". Jasné, že som tomu nemohla odolať!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S partnerom sme ochutnali zo 5 - 6 kúskov podľa vlastného výberu a po zistení, že toto sushi chutí úplne skvele, sme si dali druhé kolo. Niet nad tuniaka, krevety, či lososa, keď sú čerstvo ulovené! A to som sushi jedla v rôznych krajinách a veľa krát. Žiaľ, v Japonsku som ešte nebola, ale verím, že toto španielske by sa mu vyrovnalo. Sushimajster pôsobil ako ostrieľaný kulinár s južanským šarmom, výbornou angličtinou a profesionálnym vystupovaním. Potraviny na prípravu sushi boli absolútne čerstvé, kvalitné a voňavé. Myslím, že v žiadnej reštaurácii, v ktorej si sushi objednáte, čerstvejšiu porciu, ako tu, nedostanete.
Jednoducho super zážitok s netradičnou atmosférou. Takže ak budete mať cestu okolo, nenechajte si to újsť!

Silvia Ondrejkova

Silvia Ondrejkova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neustále sa meniaca žienka, objavujúca nové veci a nové výzvy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu